آموزشی
پرديس خودگردان
مديريت خدمات آموزشي
كالج دانشگاه
مركز آموزش های الكترونیكی
مركز بین المللی آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان
سامانه دانش آموختگان دانشگاه
فرهنگی - اجتماعی و دانشجویی
مدیریت فرهنگی و فعالیت های داوطلبانه
مدیریت تربیت بدنی
مديريت رفاه و سلامت دانشجويان
مركز مشاوره و توانمندسازي دانشجويان
سامانه نشریات دانشجویی
پژوهش و فناوری
مرکز اطلاع رسانی و کتابخانه مرکزی
مركز فناوری اطلاعات و ارتباطات
مديريت توسعه و انتقال فناوري
مركز رشد واحدهای فناور
مدیریت نشر آثار علمی
مركز لزره نگاری
پژوهشكده علوم گیاهی
آزمایشگاه مركزی
پژوهشكده هوا خورشید
پژوهشكده مطالعات اسلامی در علوم انسانی
مركز رشد واحدهای فناور علوم انسانی
آزمایشگاه تحقیق و توسعه فناوری زیستی
مدیریت مالکیت فکری
سایر
سایت خبری ftp دانشگاه
مدیریت حراست
مركز آثارمفاخر و اسناد دانشگاه
مدیریت همكاری های علمی و بین المللی
مدیریت نظارت و ارزیابی دانشگاه
ستاد رفاهی دانشگاه
سایت سایبان مهر
بنیاد دانشگاهی فردوسی
آگهي ها و تبليغات دانشگاه
سامانه مدیریت وبلاگ
بسیج اساتید
بسیج كاركنان
نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه
» لیست كلیه وبگاه ها
ورود به سایت
لیست نشریات
انتقاد،پیشنهاد
تماس با ما
FA
یکشنبه, ۱۸ آبان ۱۴۰۴
≡
صفحه نخست
معرفی
معرفی خانه نشریات
معرفی سامانه سند
روندهای اجرایی
نحوه درخواست مجوز نشریه
نحوه دریافت حمایت مالی
نحوه شرکت در جشنواره نشریات
نحوه ثبت آرشیو نشریه
کارگاه های آموزشی نشریات
آئین نامه ها
کمیته ناظر بر نشریات
اعضای کمیته
مصوبات کمیته
انتخابات کمیته ناظر بر نشریات
جشنواره ها
جشنواره های ملی
جشنواره نشریات دانشجویی«تیتر 12 »
جشنواره نشریات دانشجویی«تیتر 11 »
جشنواره نشریات دانشجویی«تیتر 10 »
جشنواره تیتر
جشنواره های دانشگاهی
بیست و یکمین جشنواره دانشگاهی
بیستمین جشنواره دانشگاهی
نوزدهمین جشنواره دانشگاهی
هجدهمین جشنواره دانشگاهی
آرشیو اخبار
آرشیو گزارش های تصویری
بازدید های این شماره:
۰
صفحه شماره :
۱
نشریه - شماره
۱
۲
۳
۴
۵
۶
۷
۸
۹
۱۰
۱۱
۱۲
۱۳
۱۴
۱۵
۱۶
۱۷
۱۸
۱۹
۲۰
...
...
۸۰
۸۱
sanad.um.ac.irAvan /
شناسنامه نشریه
عنوان نشریه :
فصلنامه آوانا
زمینه نشریه :
فرهنگی صنفی، اجتماعی، علمی، هنری
شماره نشریه :
1
تاریخ انتشار :
سه شنبه, ۱۵ مهر ۱۴۰۴
صاحب امتیاز :
شیما ابراهیمی
مدیر مسئول :
زهرا جهانی
سردبیر :
زهرا جهانی
آرشیو نشریه
نسخه PDF نشریه
فهرست مطالب
مصاحبه با استاد متخصص در حوزۀ مهارت شنیداری(7)
بررسی جایگاه مهارت شنیداری در کتابهای زبان و ادبیات فارسی دورۀ متوسطۀ دوم(26)
توسعۀ روش سخنرانیمحور بر مبنای الگوی زبامغز و کاربست آن در تدریس زبان و ادبیات فارسی(41)
مصاحبه با معلم با تجربه(57)
بررسی و نقد کتاب گوش دادن هوشمندانه(61)
از گوش تا شعر: تجربۀ شنیداری ادبی در کلاس فارسی(69)
از شنیدن تا گنجینۀ واژگان(72)
پیامدهای گوش ندادن در کلاس درس از دیدگاه دانشآموزان(74)
اهمیت مهارت شنیدن در اشعار شاعران(79)