سخن سردبیر

نویسنده : آیدین اعظم نوری(ورودی ۱۳۹۶ مهندسی کامپیوتر - نرم افزار)
کلمات کلیدی : آیدین_نوری,سردبیر,گیم_آور
چکیده : بسیار خوشحالیم که برای اولین بار در دانشگاه فردوسی مشهد، پس از کش و قوس و تلاش‌های فراوان انجمن علمی گیم این دانشگاه و همکاری برخی از اعضای هیأت علمی کامپیوتر، بازی‌های ویدیویی آنقدر جدی گرفته شده که حالا می‌توانیم برای آن نشریه‌ای تهیه کرده و فعالیت خوبی را در این زمینه به انجام برسانیم.
همیشه آغاز راه دشوار است! عقاب در آغاز پر کشیدن، پر می‌ریزد... اما در اوج، حتی از بال زدن هم بی‌نیاز است.
سلام به خوانندگان محترم نشریه گیم آور
بسیار خوشحالیم که برای اولین بار در دانشگاه فردوسی مشهد، پس از کش و قوس و تلاش‌های فراوان انجمن علمی گیم این دانشگاه و همکاری برخی از اعضای هیأت علمی کامپیوتر، بازی‌های ویدیویی آنقدر جدی گرفته شده که حالا می‌توانیم برای آن نشریه‌ای تهیه کرده و فعالیت خوبی را در این زمینه به انجام برسانیم. متأسفانه در کشورمان خیلی به بازی‌های ویدیویی اهمیت و بها داده نمی‌شود اما به لطف گروه کامپیوتر دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی این فرصت میسر شده تا ما دانشجویان هم چند کلمه‌ای از بازی و بازی‌سازی در ایران صحبت کنیم و خدمت شما باشیم.
هم‌چنان بازی‌سازان ایرانی با دشواری‌های ساخت بازی و محدودیت‌های فراوان دست و پنجه نرم می‌کنند اما با پشتکار زیاد و داشتن انگیزه، بازی دلخواه خود را می‌سازند. هنوز که هنوز است بازی‌سازان مستقل ما خسته و دلسرد نشده و به افتخارآفرینی‌هایشان ادامه می‌دهند. بنابراین وظیفه‌ی ماست که آن‌ها را حمایت کنیم و با انتشار یک رسانه‌ی کاغذی از زحمات آن‌ها در این سال‌ها تشکر کنیم. پس سعی خواهیم کرد که تمامی نوشته‌هایمان در رابطه با بازی‌های ایرانی و آموزش بازی‌سازی باشد. اولین شماره را با چندین خبر، مصاحبه، تصاویر و مقاله آموزشی آغاز کرده و انشالله شماره‌های بعدی با مقالات و ایده‌های بیش‌تر و پربارتر روبه‌رو خواهیم بود.
امیدواریم مطالب اولین شماره مورد پسند و توجه شما قرار بگیرد و با ارسال نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود مسیر پیشرفت را برای ما هموار سازید تا با یاری شما به اوج برسیم و دیگر نیازی به بال زدن هم نداشته باشیم.
عیدتان مبارک! سال خوبی داشته باشید.

شناسنامه نشریه